29 abr 2012

ORINALS I ALTRES TEMES ESCATOLÒGICS

Mai m'hauria pogut imaginar l'alegria que em donaria que la menudeta fes pipi dues vegades a l'orinal per voluntat pròpia.

Quan em vaig plantejar què posar a la llista de naixement tenia clar que uns dels objectes seria l'orinal. El problema amb l'orinal va arribar el dia que vaig decidir treure'l de la caixa. Jo havia triat un model evolutiu que després es podria utilitzar com a reductor per al vàter i/o com a alçador per a arribar a la pica del lavabo. El dia que vaig pensar que estaria bé incloure'l com a part del mobilairi, FALTEVEN PECES???!!!! En fi,  vaig comprar-ne un dels de tota la vida i ha estat al lavabo gairebé 4 mesos. De quan en quan la nostra menudeta el treia al menjador o bé hi feia seure la Minnie, el Mic o el Nino.(els seus ninos preferits!!!)
Com què el tema del control dels esfinters em preocupava també vaig comprar el llibre: Adéu, bolquers de la sèrie Quico i Tula. Els bons costums. Editorial Combel.
Des de que va veure el llibre del Quico que s'ha interessat amb el tema i finalment fa uns dies ens va treure l'orinal al menjador, ens va demanar a la seva manera que la deixéssim sense bolquers i tot agafant el llibre d'instruccions, el del Quico s'enten, va fer pipí. Això si la menudeta va despullada per casa una bona estona, ara m'hi assec, ara vaig al lavabo a buscar paper de vàter, ara ... fins que compleix amb la missió. El drama comença quan hem de llançar el pipí. Jo crec que ella el voldria guardar o que sé jo.
Aquests dies ho ha intentat més vegades però sense èxit. Jo crec que amb el Quico l'hem encertat i que quan finalment li diguem adéu als bolquers ens serà de molta utilitat perquè el llibre té al final un quadre amb gomets i altres enganxines per premiar les fites amb el tema orinal dels nostres petits


No hay comentarios:

Publicar un comentario