22 abr 2012

SANT JORDI 2012

Aquest és el segon Sant Jordi que passem tots tres junts. L'any passat com que era dissabte i a més estàvem de vacances, era Setmana Santa, vam sortir a passejar. A la plaça del poble hi havia tot de parades amb llibres i entre conversa i conversa vaig comprar per a la petita un conte de les Tres Bessones, El de la rateta bufoneta, en català i anglès amb CD inclòs!!! Em vaig excedir, ja ho sé. Encara no hem mirat mai el CD i em sap greu deixar-li el conte per si el trenca. Aixó sí, aquell dia si no el compro rebento. Espero que més endavant el puguem aprofitar.
Aquest any  volia començar la preparació de la Diada amb temps. A la llibreria del poble hi havia un joc de roba, El meu castell, per explicar la llegenda de Sant Jordi als més menut i el vaig agafar per a la nostra.




Pensava que ens aniria bé per a augmentar el vocabulari, però no, ha generat un CONFLICTE DE DIMENSIONS. La petita no té molt clar com funciona el món de les dimensions i s'enfada perquè voldria entrar al castell i evidentment no pot. Alguns dies ha acabat amb un mar de llàgrimes. Jo a la meva manera li he explicat la llegenda sense insistir massa amb el castell i utilitzant les figures petites.
Aquesta tarda, si el temps ho permet, sortirem a passejar i a veure si aquest cop encerto més al moment d'escollir un llibre per a la petita.




Imatges extretes de la web: http://productesdelaterra.cat  

2 comentarios:

  1. M'encanta aquest castell! Jo de vegades també m'excedeixo en les compres perquè penso més en la ilu que em farà a mi que en lo que ho pugui aprofitar el baby

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tens tota la raó, em va agradar tant que em sembla que me'l vaig comprar per a mi, je je. Ara el guardaré per a l'any que ve.

      Eliminar