17 mar. 2014

REUNIÓ AMB LA TUTORA. P3

Fa un parell de setmanes que la tutora de la petita ens va cridar. Aquest segon semestre hi ha programat fer reunions amb tots els pares. Evidentment les podem demanar sempre que ho necessitem. Però fins ara no ho hem tingut cap tema que ho hagi requerit.
La M. ens va tractar molt bé proposant una reunió a al tarda i fora del seu horari laboral. Per a que després diguin...
Anant al que de veritat interessa, com és comporta la petita a l'escola?
D'aspectes positius ens va remarcar que li agrada participar i col·laborar amb les activitats. El que més li agrada, a qui no..., és fer d'encarregada. Fins i tot li demana a la senyoreta de fer de substituta a les tardes quan l'encarregat pel motiu que sigui no torna a l'escola.S'ha integrat bé amb la resta de companys i no demana gairebé mai per nosaltres. I això que fa un intensiu, arriba a l'acollida a les 8:20, es queda a dinar i fins les 16:30 no la recollim. A mi em va caure la baba de veure les seves fitxes i com ha progressat aquests mesos: ja sap escriure el seu nom, reconeix les lletres i les relaciona amb la inicial d'algun company de classe.
D'aspectes a millorar ens va dir que sovint s'oblida de tragar la saliva i va deixant rastre per on passa sobretot quan està concentrada, que pratiquem els sons guturals (canvia les c i g per p o t) i la psicomotricitat fina: li costa botonar-se la bata, fa ratlles fluixetes....
La M. ens va dir que no ens amoinessim que hi ha altres nens de la classe amb "problemes" semblants i que ella ja intenta proposar activitats per tal de que els nens madurin en aquells aspectes que cal: s'ha comprat una titella per a practicar els sons que fan els diferents animals, té una corda amb agulles de penjar i així pràctiquen la psicomotricitat fina,...
Així que a casa tenim deures, sense capficar-nos gaire però hem de fer gàrgares, passar cordills per objectes foradats (ja he provat de fer braçalets amb macarrons però no li ha barrufat); ah! i anar-li recordant que cal tragar la saliva.
Uf!!! espero saber controlar-me perquè em conec. Per res voldria convertir els nostres jocs en un aburriment i una continuació de les classes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario