17 ene 2014

S'ACABA EL BRACET?

La petita ja dorm...Com cada dia li he explicat un conte i s'ha quedat fregida. Però just abans d'anar a dormir m'ha demanat bracet (pujar a coll). Quan ja la tenia ben agafada, déu meu com pesa ..., m'abraça i em diu: "mama què s'acaba el bracet?". Ella ja és conscient que es va fent gran i que hi ha coses de nadons, de petits i de grans. I com a tots li agraden les dels grans, però ja troba a faltar alguna de les activitats habituals fa tan just uns mesos. Així que espero que encara ens quedin molts dies de bracet. Com diu el seu pare fins que li toquen els peus a terra!

2 comentarios:

  1. Hola! Quant temps! A mi el moment bracets també m'agrada molt. El meu petit ho és molt de bracets i no vull que se'n cansi mai :-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ei, Jo us visito però la mandra no em deixa escriure. A veure si la faig fora i em poso les piles

      Eliminar