8 dic 2012

TEATRE

Al poble hi ha un grup de gent que organitzen sessions de teatre per a la canalla. Un dissabte al mes hi ha diversió assegurada al teatre del poble. Aquest any han organitzat una tarda de magia, una altra amb acróbates, una tarda  de musical i la última altra de teatre més clàssic.
La petita i jo ens hem sumat com a espectadores en les dues últimes sessions. I la veritat és que ens ho hem passat molt bé, totes dues. Jo el primer dia no les tenia totes i no hauria anat al teatre en una situació normal.. Però havia estat un dia molt dur de rabietes i malestar en general, vaig pensar què farem aquesta tarda, a casa podem acabar cridant un altre cop, al parc hi anem cada dia , ... Així que vaig agafar la petita i cap al teatre falta gent. Quan van apagar els llums em va agafar la mà molt fort i fins a la tercera cançó, ens vam estrenar el dia del musical, no va començar a picar de mans. La sorpresa li va durar gairebé tota la funció. De fet durant tot el mes el "conte del teatre" ha estat escollit com a top ten per a abans de domir. Hem de donar les gràcies als creadors de "Per un instant", la companyia la Tresca i la Xirriquiteula.
La setmana passada vam anar a veure "La camisa de l'home feliç" de la companyia Zum Zum teatre. Aquí el factor sorpresa no es assegurava l'exit i dubto que entengues bona part de l'obra, però va aguantar quieta a la meva falda i sortir tota contenta amb el conte que li van donar. Ara hi ha dos contes del teatre: "el teatre que canten cançons" i "la pamisa del mome feliç".
I demà la petita anirà amb els meus sogres a veure la seva primera funció dels pastorets. Segur que s'ho passa molt bé.

4 comentarios:

  1. Aquestes activitats són molt d'agrair ara a l'hivern perquè sinó les tardes es fan moooooooolt llargues.

    ResponderEliminar
  2. Que bé això que expliques!
    Nosaltres també vam començar a anar amb la nena a veure teatre l'any passat i li va agradar molt!
    Aquest any ja tenim el bono i tot!

    ResponderEliminar
  3. Jo el proper any també portare al baby al teatre local del barri, ja tinc ganes.

    ResponderEliminar
  4. Esther, sort en tenim de les activitats populars alguns dies. Tota la raó!!!
    Onavis, jo no el vaig comprar perquè a les dues primeres funcions no podiem anar. Per al proper any ens organitzarem amb temps.
    MamaModerna, ja ens explicaràs quin tipus de teatre programen a la City.

    ResponderEliminar