11 dic 2012

AVUI, HA ANAT BÉ ...

Avui ha anat bé en general. Parlo de la petita és clar. Les últimes setmanes han estat especialment dures. No sé si estem enmig dels "terrible two", hi ha una "passera" o ens han tirat un malefici. La petita està especialment irritable i durant les menjades arribem al cim del malestar. Cap dels plats és del seu gust. Hem probat de renyar, de passar, de jugar, ... I res sembla funcionar. Avui hem tingut un dia de treva. La petita ha arribat contenta de la llar d`infants, allí també se les han d'empescar per a que mengi. Ha passat bona part de la tarda amb els meus sogres i quan ha tornat a casa hem tingut un sopar sense conflictes, i això que he preparat peix arrebossat amb pols de cracker; però peix. La cirereta del pastís ha estat que després del conte no m'he hagut de quedar i he pogut marxar. Què he fer per a que la treva es torni indefinida?

3 comentarios:

  1. Tranquil·la amb el menjar. Són ratxes...la meva t'he dies que res de res i l'endemà s'ho menja tot. He provat de tot i el que més em funciona és deixar-la, posar-li el plat a taula i que mengi si vol...això sí, no li faig menjar per a ella, menja del que hi ha o no menja (i ha de menjar una mica si vol postre, això també). Tots estem més relaxats d'aquesta manera i l'hora del menjar no és un problema. La resta? Paciència suposo, són temps difícils també per a ells! :)

    ResponderEliminar
  2. Doncs el cert és que no tinc la resposta. És més, si ho endevines si us plau explica-m'ho. Els nens no són gens fàcils però com diu l'anna, va a ratxes i sort!

    ResponderEliminar
  3. Molts anims. Nosaltres tambe estem passnat una etapa dificil perque el baby li costa entendre les coses i sempre te el "no" a la boca. A mi m'anima pensar que cada vegada hi haura mes dies bons que dolents :-)

    ResponderEliminar