30 dic 2012

2013, ARA QUÈ?

Ja estem a l'equador d'aquestes festes. Demà canviem l'any i a mi aquesta xifra no m'agrada. No sóc supersticiosa, però segurament estic sota la influència de la meva petita.
Com ja comentava a la meva última entrada la petita no està passant per un bon moment i patim altibaixos. Crec que hem descobert el motiu d'aquest malestar (o jo li he volgut posar causa). La seva educadora ha patit les conseqüències de la maleïda crisi i de moment mentre no augmenti el nombre de nens matriculats a la llar d'infants, l'han tirat al carrer. El més curiós de la situació és que amb ella només hi estava dos de les set  hores que passa a la llar d'infants. Com a mesura de protesta la petita no vol dinar a la llar d'infants. Aquests dies com que el seu pare o jo tenim festa, l'anem a buscar al migdia i dina amb nosaltres.
El que em trenca el cor és que cada matí quan la desperto em diu: "avui a la Cuca no". Quan acabo d'explicar que no és festa i que cal anar a jugar amb els nens em respon: "a dinar a casa".
De moment ho podem trampejar com podem però el 8 de gener no hi haurà sol·lució. La petita haurà de dinar a la llar d'infants. I a mi em fa por que arribi aquell dia.
El  meu marit i jo continuarem portant-li el dinar cada dia i avisarem  a les educadores que li mostrin el dinar però no la forcin a menjar. A veure si poc a poc recupera la confiança. M'expliquen que amb les activitats de cada matí s'ho passa bé però quan arriba l'hora de dinar comencen els plors.
A veure què ens porta de nou el 2013?

9 comentarios:

  1. No t'amoïnis, tots els nens passen èpoques millors i pitjors. Vaja, com nosaltres! Segur que en res està tot solucionat.

    Una abraçada i feliç 2013!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies. Aquests dies em passa pel cap treure-la de la llar d'infants, demanar-me reducció de jornada, passar de tot i no fer res.

      Gràcies pel suport i bon 2013!!!

      Eliminar
    2. Les reduccions de jornada són una autèntica benedicció així que si us pot anar bé... Ara que per lo de la llar d'infants jo no m'amoïnaria.

      El meu fill gran ha tingut dies de no voler anar a la llar o de no voler sortir d'allà. Temporades que diu que no vol anar a dinar a l'escola de cap manera a dies en els que diu que allà cuinen millor que jo (sí, molt simpàtic)... Ja sé que quan una està preocupada ho està i no es pot fer massa més però ànims perquè passarà segur :-)

      Eliminar
    3. Si això de que els nens passen per èpoques m'ho vaig repetint jo per no amoïnar-me. Me n'alegro que tu amb més experiència pensis el mateix.

      Eliminar
  2. Ànims!!! Molt probablement l'Esther tingui raó, i de seguida ho tindrà superat.

    Bon 2013!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Ester!!! Això espero que ho superi aviat. Després ja patirem per altres coses, je je

      Ah!!! Bon 2013!!! Ja he visitat la teva nova "casa", felicitats!!!

      Eliminar
  3. Quin greu que ho estigueu passant malament. Crec que feu el correcte de demanar que no la forcin a menjar. Segur que acabarà anant-hi contenta.

    També és important que vosaltres tingueu confiança en que podrà donar-li la volta a la situació, digueu-li que ho fa molt bé i que esteu molt contents de com va a l'escola tant contenta, per exemple..

    Una abraçada, de qui no res això serà una etapa superada.

    Bon 2013.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies i Bon 2013 també!!!

      Jo faig moltes festes a les noies de la llar d'infants. Procuro no parlar mai malament d'elles (com totes les mares al meu parer fan coses que jo no faria. I li parlo de totes les coses que fan i li agraden: pintar amb les mans, sortir al pati, anar a buscar cargols quan plou ...

      Eliminar
  4. Moltes gràcies a totes, m'he sentit molt acompanyada!!!

    ResponderEliminar