15 abr 2013

D'EXCURSIÓ A LA BIBLIOTECA

Dimarts passat la petita va fer la primera excursió sense els pares. Va anar amb els de la llar d'infants a la biblioteca del poble.
Les noies que s'ocupen de la llar van demanar als pares que poguessin que els acompanyessin. Però ni el meu marit ni jo ens ho vam poder arreglar.
Sort que la mare d'un altre nen em va dir que ja vigilaria també de la nostra petita durantla sortida. La meva preocupació arrelava en el fet que la llar està bastant lluny de la biblioteca . La petita sol fer aquesta distància sense problemes. Peró i si s'escapava, i  si l'atropellava un cotxe. I així un reguitzell de i si ....
La veritat és que va anar molt bé. A la biblioteca els van contar el conte de l'Oca Ruca i els van mostrar uns llibres despleglbles de pirates i del llibre de la selva. Aquests dos últims van impressionar a la petita.
Però jo em vaig quedar amb mal gust de boca. M'hauria agradat poder acompanyar-los i veure-li la cara mentre la F.explicava el conte.
Per això dissabte al matí vam tornar a la biblioteca perquè explicàven un conte musicat Els musics de Bremen. Dissabte ens ho vam passar bé totes dues ;-)

2 comentarios:

  1. Ui Mamaine, pensa que amb l'escola bressol ni corren ni s'escapen... Allà no sé que els hi donen però van com angelets els molt punyeteros. Després amb nosaltres corren, brinquen i ballen pel carrer si fa falta :-P

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si pel que sembla va anar tot com una seda. Suposo que tenen alguna poció màgica ;-)

      Eliminar