16 sept 2012

Canvis i patriotisme!

Aquest estiu em estat embolicats amb la mudança. I des de fa una setmaneta ja estem vivint a la casa nova. La petita ho porta molt bé. Té més lloc per a córrer i jugar i el canvi al llit de "grans" ha passat desapercebut amb tant de rebombori.
Ara ens queden els serveis del municipi  com són el CAP, la llar d'infants, el col·legi i l'institut ben a la vora. Però totes les botigues i la casa dels avis estan a 10 minutets de passeig. En una de les nostres excursions a comprar, la petita, la nina, el cotxet de la nina i jo, la meva filla va preguntar per les banderes que hi havia penjades als balcons del poble. I jo li vaig recordar els colors que hi apareixien: roig i groc i sense parar molta atenció li vaig dir que era la bandera de Catalunya. Ostres tu!!! Li va agradar això de Catalunya i ara cada cop que en veiem una etziba:  "Aço és la bandera de Tututunya!" i posa cara de satisfeta. Així que amb una setmana de retard: Visca Tututunya!!!

6 comentarios:

  1. M'agrada això de Tututunya, són molt bé.;)

    ResponderEliminar
  2. Visca, visca!! jejeje

    ResponderEliminar
  3. Que mona!
    Nosaltres també vivim una mica lluny del centre del poble i els passejos donen molt de sí!

    ResponderEliminar
  4. Visca Tututunya clar que sí jaja!

    ResponderEliminar
  5. Està bé aquesta paraula nova ;-). Per cert la bandera que més li agrada és la de Tutunya però amb l'estrella???!!!

    ResponderEliminar