12 jul 2012

VULL AL PAPA!!!!

Fa unes setmanes la petita només volia anar a dormir amb la mama. Aquesta nit i per segon cop aquesta setmana ha demanat pel seu pare.El seu pare li explica uns contes molt divertits, je je I jo estic contenta, en part alliberada i gens dolguda. Des dels primers dies que totes dues hem mantingut un vincle molt fort. Si a això li unim les seves rabietes i el meu "no puc deixar que la nena plori" obtenim com a resultat un pare que volia fer moltes coses però que "no el deixaven". Gràcies papa!!!

Aquests dies veig que la petita demana molt pel seu pare. A més ell m'explica que al matí mentre la vesteix ella li dedica moltes moixanes.M'encanta que estableixin aquesta relació de complicitat.

1 comentario:

  1. Clar que sí, ha de gaudir del papa i de la mama i segur que a tu també et va bé "baixar una mica la guàrdia".

    A casa l'Andreu sempre havia estat del papa de més petit. Jo recordo que m'ho prenia fatal i ara que no hi ha qui me'l tregui de sobre agrairia que tornéssim una miqueta a aquella època jaja! :-P

    ResponderEliminar