25 jul 2012

FELICITAAAAAATS!!!!!!!!!

Diumenge va ser el gran dia, la petita va complir 2 anys. Crec que entre tots la vam atabalar una mica, però tot i això s'ho va passar pipa. Uns dies abans li vam explicar que seria el seu aniversari, fariem una festa i vindrien els iaios, els tiets, el cosinet i els padrins. Ens va anar com anell al dit que fos uns dies abans l'aniversari d'un nen de la llar. Així que el vam utilitzar a ell de referent.
El dia en qüestió vam fer un berenar - sopar i la petita va estar molt contenta de tenir a tots els parents a la vora, els cridava a tots i se la veia contenta i desconcertada a la vegada. I dilluns va tocar fer la celebració a la llar. Les profes li van fer una corona molt maca amb cartolines i gomets. Quan va sortir de la llar encara la duia posada i l'ensenyava a tots. Vaig deixar la nostra càmera de fotos i durant el matí li van fer fotos a ella i els seus company. Se la veu contenta i integrada amb les profes i els altre nens. I això m'agrada
Per a mi ha esta molt millor el dia a dia del primer al segon aniversari que la vida durant els primers 12 mesos fent de mama. Podriem dir que això de ser mare ja ho tinc més per la mà. Em sento més segura i m'ho passo pipa amb les ocurrències i la lògica de la meva petita. Suposo que aquest pensament ve reforçat perquè ja dormim a les nits, je je.
I la petita evoluciona dia a dia.Pot ser els dos canvis principals han estat que durant aquest últim any ha començat a desplaçar-se a voluntat per superfícies horitzontals i de vegades verticals ??!!!; i també el desenvolupament del llenguatge.
FELICITATS BÓNICA!!!

3 comentarios:

  1. Ja està bé de dir els terribles 2, oi? jo amb la meva m'ho estic passant pipa...podriem començar a parlar dels divertidíssims 2, trobo. Felicitats per tota la família.

    ResponderEliminar